Online Name Generator

Brug for input på dit design, eller vil du bare gerne vise dine evner - det er her det sker

Re: Online Name Generator

Indlægaf skov » søn 20. dec 2009 11:18

Yup, man kan hurtigt sende sig selv i problemer hvis man ikke holder tungen lige i munden :)
"My software never has bugs. It just develops random features."
Brugeravatar
skov
Administrator

Pirate Name Generator

Indlægaf NielsG » man 28. dec 2009 11:26

Så er årets sidste name generator, nemlig Pirate Name Generator sat i søen. :loon:

Pirate name generatoren følger samme opskrift som mine øvrige generatorer. En sammeblanding af pirat-lignende fornavne og efternavne tilføjet en række pirat og sømands-udtryk og ord.

Pirate name generator er endnu et forsøg på at fastholde en vedvarende vækst. Igen er pirate names et område med stor konkurence. Omvendt tror jeg interessen for pirate names og en pirate name generator vil være stabil over en længere årrække end visse af mine andre name generators. Så det vil være et godt område at få sig møffet ind på. :dopey:

Pirate Name Generator
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Geografisk sted: Statsbiblioteket

Re: Pirate Name Generator

Indlægaf jarlskov » ons 30. dec 2009 10:35

NielsG skrev:Så er årets sidste name generator, nemlig Pirate Name Generator sat i søen. :loon:

Pirate name generatoren følger samme opskrift som mine øvrige generatorer. En sammeblanding af pirat-lignende fornavne og efternavne tilføjet en række pirat og sømands-udtryk og ord.

Pirate name generator er endnu et forsøg på at fastholde en vedvarende vækst. Igen er pirate names et område med stor konkurence. Omvendt tror jeg interessen for pirate names og en pirate name generator vil være stabil over en længere årrække end visse af mine andre name generators. Så det vil være et godt område at få sig møffet ind på. :dopey:

Pirate Name Generator

Hvis du også laver en ninja name generator kan vi måske en gang få alle få slået fast at pirater ER sejere end ninjaer :-)

Husk her d. 19. september (siger han som om det er lige om et øjeblik) at få promoveret din generator i forbindelse med den internationale Talk Like a Pirate Day, der er garanteret noget at hente :)
Følg min Blog om Ubuntu/Linux, Open Source og nørderi generelt.
Brugeravatar
jarlskov

Geografisk sted: København

Indlægaf NielsG » tors 31. dec 2009 13:27

Pirater ER sejere end ninja. Det beviser Google allerede. Der er ikke nær så mange søgninger på ninja'er. ;) Og de skulle jo ellers være sværere at finde skulle man tro. :dopey:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf Brianmanden » tors 31. dec 2009 14:45

NielsG skrev:Pirater ER sejere end ninja. Det beviser Google allerede. Der er ikke nær så mange søgninger på ninja'er. ;) Og de skulle jo ellers være sværere at finde skulle man tro. :dopey:

Netop !? Selv ikke Google kan finde dem ;)
Sharing is caring !
Brugeravatar
Brianmanden
Administrator

Geografisk sted: Vejle, Danmark

Indlægaf NielsG » tirs 12. jan 2010 19:12

Så rullede den første betaling endelig ind på kontoen. :loon:

Sådan ca. 1½ måned forsinket. Men gGoogle er nok glade for de ekstra forrentning af pengene. :evil: Men nu er jeg så i flowet og regner med udbetalinger ca. hver 3 måned hvis status quo kan bevares. :dopey:

Jeg gi'r sgu' en omgang. :drunk:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf Brianmanden » tirs 12. jan 2010 22:21

For ikke at snage for vildt kunne man måske bede sig beløbets størrelse offentliggjort i antal cifre ? ;)
Sharing is caring !
Brugeravatar
Brianmanden
Administrator

Geografisk sted: Vejle, Danmark

Indlægaf NielsG » ons 13. jan 2010 09:21

Google har en udbetalingsgrænse på 600kr. En udbetaling hver 3. måned vil så svare til min 2400kr/år. Jeg ligger pt lige en slat over. :dopey:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf NielsG » fre 22. jan 2010 17:22

I de første uge af januar frygtede jeg at skulle opleve røde tal for name generatoren for første gang. Den månedlige stigning var helt ned at vende på 0.x%. Selvfølgelig også påvirket at helligdagenes meget lave besøgstal.

Men pludselig har jeg i den forløbne uge pludselig oplevet et uforklarligt boost på 15-20% i antal daglige besøg.

Jeg kan heller ikke se pludselige ændringer på søgeord el lign. Nogle søgetermer går op, og andre går ned (f.eks. får jeg ikke ret mange besøgende på en af mine første topscorer: vampire names, på trods af at man da altid har brug for et cool vampire name). :dopey:

Den eneste mulige forklaring jeg selv kan komme på, er at de mange studerende i USA er tilbage på sudierne? :dontknow:

Men også multimedieforum.dk og nielsgamborg.dk har oplevet tilsvarende boost i sidste uge. Men på begge disse sites kan de ekstra besøg forklares med igangværende og kommende eksamner, og de deraf relaterede søgeord.

Er der andre der har oplevet de samme stigninger i samme periode?
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf NielsG » søn 7. feb 2010 11:08

Jeg kan godt li' tal. Et pænt et jeg havde overset er 2740. :dopey:

2740 daglige besøgende, som jeg har ligget på de sidste 3 uger, svarer til 1 million årlige. :drunk:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

ForegåendeNæste

Tilbage til Feedback og Show-off