Online Name Generator

Brug for input på dit design, eller vil du bare gerne vise dine evner - det er her det sker

Re: Online Name Generator

Indlægaf Brianmanden » fre 17. jul 2009 10:43

Jeg har lagt mærke til at der nogen gange sniger sig en lille fejl ind i resultatet på dine generatorer i FireFox (muligvis osse andre browsere - har ikke testet).

Nedenfor har jeg indsat en collage der viser fejlen - [FF/FD] .. hvad er det lige for noget ?

wowDump01.jpg
wowDump01.jpg (66.69 KiB) Vist 432 gange

Er det kun mig eller har I andre oplevet noget der ligner ?
Sharing is caring !
Brugeravatar
Brianmanden
Administrator

Geografisk sted: Vejle, Danmark

Indlægaf NielsG » fre 17. jul 2009 10:53

Mange tak for det Brian. :tup:;)

Jeg tror det er en accent der driller. Den modsatte af accent grave (é).

Jeg har hurtigt rettet WoW name generator, elf name generator og fantasy name generator, hvor de optræder i mine navne arrays. Tjekker de andre name genrators senere.
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Geografisk sted: Statsbiblioteket

Indlægaf NielsG » søn 19. jul 2009 00:01

De sidste 14 dage (5.-18.juli)) har jeg haft 5,723 besøg. Hver besøg har i gennemsnit resulteret i 2.09 sider/besøg.

68.57% af besøgende forsvandt igen efter at have set kun 1 side. (min bounce rate er altså 68.57%)
11.27% forsvandt efter 2 sider.

Tallene dækker dog over store forskelle. F.eks. har min vampire name generator haft en bounce rate på: 85.25%. Hvor project name generatorens bounce rate har ligget på 60.40%

Forskellen kan skyldes flere faktorer.
  • Mine vampire names er dårlige.
  • De brugere der leder efter et vampire name er kun interesseret i vampire names.
  • Project name generatoren ligger helt i top 5 på google. Måske har brugeren større tålmodighed fordi jeg er et af de første steder han besøger.

Index siden ligger naturligvis lavt, da folk ikke kan foretage sig andet end at klikke sig videre. Bounce raten er på 14.75%, hvilket jeg egentlig synes er ok, sidens kedelige design taget i betragtning. Så det det ser ud til at målsætning med siden, nemlig at lede brugerne videre fungerer ok, uden at jeg mister alt for mange på vejen.

I et forsøg på at holde længere på de besøgende, har jeg tilføjet en bjælke under generator knappen, hvor jeg linker til 2 andre name generators, som jeg vurderer er interessante for brugerne.

Eksempel: WoW name generator.

Om ca. 3 uger vil jeg lave en sammenligning med de følgende 14 dage, for at se om jeg kan se en ændring i brugsmønstreret efter denne designmæssige ændring. :confused:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Band Name Generator

Indlægaf NielsG » tirs 21. jul 2009 20:07

Som jeg tidligere har skrevet er der rigtig meget konkurence på nogle af name generatorerne. F.eks. på

Band Name Generator.

Synes selv generatoreren er en af de bedre, og at den genererer nogle ret cool band names, men konkurencen er horribel. Jeg ligger pt nr. 243 :moose: med den ellers meget lukrative søgestreng "Band Name Generator".

Band name generatoren giver også meget få besøgende på long tail søgninger.

Har for sjov prøvet at linkbuilde generatoren en lille smule. Man skulle tro at det skulle være forholdsvis let at forbedre en så ringe position. Det giver desværre nok ikke mange besøg før man kommer helt op i top 20, men msåke en lidt bedre placering vil give nogle flere long tail søgninger og måske bidrage til hele websites rankering gennem en form for synergi effekt.
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf NielsG » ons 22. jul 2009 23:27

Har idag for første gang rundet 600 daglige besøgende. Tror bla. det er effekten af de sidste 12 dages linkbuilding, der begynder at vise sige.

Mange tak til Kim for at have leveret uvurderlig linkjuice til gode søgeord som vampire names og elf names. :tup: Forsøger efter bedste evne at sende masser af linklove tibage. :rock:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf Frede » ons 29. jul 2009 10:11

DRs P3 program 'Doktor Stroganoff' er stået på name-generator-vognen:

Gøglernavns-generator
René Frederiksen

Guide til Roadtrips i USA
http://www.renefrederiksen.dk/
Twitter (på dansk): Roadtrips i USA
Facebook Page: Road Trip i USA

Ting fra hverdagen
Blog: Samme som Roadtrip side
Twitter (på eng.): @rfrederiksen
Brugeravatar
Frede

Geografisk sted: Valby

Indlægaf NielsG » ons 29. jul 2009 16:14

Frede skrev:DRs P3 program 'Doktor Stroganoff' er stået på name-generator-vognen:

Gøglernavns-generator

Damn. Hvis jeg også kunne tjene 1 krone på hver besøgende, så ville det være en forrygende forretning. :rock:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf Brianmanden » tors 30. jul 2009 10:43

Gennem Twitter fandt dette link vej til mig:

http://douchebagnamegenerator.com/

Generatoren befinder sig i den mere morsomme ende af spektret men måske det kan bruges i den videre udvikling af dine generatorprojekter Niels :dopey:
Sharing is caring !
Brugeravatar
Brianmanden
Administrator

Geografisk sted: Vejle, Danmark

Indlægaf NielsG » tors 30. jul 2009 10:56

hahahahaha :tup:;)
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf jarlskov » tors 30. jul 2009 13:42

Inspireret af et blogindlæg jeg læste igår (og som jeg selvfølgelig har smidt væk nu) vil jeg opfordre dig til at lave en "Blog Post Idea Generator". Den tror jeg du kunne score stort på! :-)
Følg min Blog om Ubuntu/Linux, Open Source og nørderi generelt.
Brugeravatar
jarlskov

Geografisk sted: København

ForegåendeNæste

Tilbage til Feedback og Show-off