Brianmanden skrev:Der er et eller andet med de WoW navne der bliver genereret der stikker mig lidt i øjnene Niels... de er for lange. For mig at se så er der ofte flere navne i eet.
Eksempler:
IrinaSerythElthen
BernoutBredockTholan
^ Der kunne blive tre gode navne ud af hver af de to...
CalinaGibolt
ZekSilpal
^ .. to navne af hver af de to
Du har ret.

Jeg har kortet dem noget i forhold til originalen, men jeg løber dem lige over igen, med ovenstående in mente. Et problem er dog at der vel eksisterer en del WoW konti efterhånden, så de helt korte nacne er vel allerede brugt. Har dog lige et par ideér hvordan jeg kan korte lidt mere uden at miste det random helt. Vender tilbage, når det er rettet.
Man kan dog ikke undgå at nogle navne falder helt ved siden af. Det er prisen for at navnene ikke bliver alt for forudsigelige.
Hvad siger du forøvrigt til mine
guild names. Jeg har valgt at kombinere 'titel' med rene fantasi navne for at undgå de helt oplagte og måske opnå lidt mere mytiske og mystiske navne.
Jeg har et forslag til en "feature" - du kunne indbygge et felt hvor du venligt spørger om brugeren har en anden WoW karakter og om du må få navnet på den til brug i den videre udvikling af generatoren. Så vil du hurtigt kunne danne dig et billed af "et typisk WoW-navn".
Features, hvor brugeren skal taste ind tror jeg ikke på lige pt. En stor rød knap, er hvad masserne vil have.
Chidakackmard
^ og den der er bare liiidt for lang - og hvis osse lidt for svært at udtale

Og du undrer dig stadig over du kun blive budt virtuelle øl.