Online Name Generator

Brug for input på dit design, eller vil du bare gerne vise dine evner - det er her det sker

Nickname Generator

Indlægaf NielsG » man 19. okt 2009 18:33

Fremgangen fortsætter i et støt tempo. Jeg er nu oppe på ca. 1600 daglige besøg. :drunk:

Noget er f.eks. trukket af min nickname generator på netop søgestrengen nickname generator. Tidligere fik jeg kun longtail søgninger på denne name generator, som f.eks. cool og cute nickname generator.
Men de sidste 3-4 uger har nickname generator bevæget fra en position på Google på over 50 til en 11-15 plads de sidste par dage. Hvilket er nok til at gøre nickname generator til den min 3 bedste søgestreng. Så der er stadig gode muligheder for udvikling her. :dopey:

Anden fremgang skyldes generelt bedre placering på Google på de fleste andre af mine søgeord. Jeg har ikke selv lavet noget linkbuilding siden sommerferien, men der er langsomt kommet dryseende en anelse links etc. Og så gav historien med reddit.com også mange links, der helt sikkert har gavnet hele projektet. :tup:

nickname generator
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Geografisk sted: Statsbiblioteket

Re: Online Name Generator

Indlægaf Brianmanden » man 19. okt 2009 19:15

Nice ! Endnu en gang tillykke med fremgangen og succéssen Niels ! :tup:;)
Sharing is caring !
Brugeravatar
Brianmanden
Administrator

Geografisk sted: Vejle, Danmark

Name Generator

Indlægaf NielsG » ons 4. nov 2009 21:32

Tak for supporten, Brian... og de tilhørende posts. Det giver mulighed for at sprede mine links over lidt flere sider, hvilket er en ganske udemærket ting, rent SEO mæssigt. :tup:;)

Denne måneds update for min name generator er også optimistisk. Fremgangen fortsætter støt og roligt. De sidste 14 dage har name generatoren ligget på et dagligt snit på 1950 besøg/dag. Samtidig har det været stille 14 i forhold til besøg fra henvisende websider, så stort set alle besøg er genereret gennem google. :tup:

Selve forsiden af min name generator trækker en del besøgende. Især på 3 søgestrenge, hvor jeg ligger øverst på Google, nemlig cool name generator, cool online names og (på det mere oplagte men knap så givtige) online name generator. :dopey:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Random Name Generator

Indlægaf NielsG » søn 15. nov 2009 13:02

Har brugt weekenden på at lave en Random Name Generator. :tup:;)

Denne name generatoren er baset på rigtige amerikanske navne. Fandt nogle lister med i alt små 100.000 amerikanske navne fordelt på drenge, pige og efternavne.

Jeg har hevet de 1000 mest brugte fra hver navne kategori ud, og laver så random navne ud fra det. Det giver gode tal:

70% af navnene består af 2 navne. Drenge/pige navn plus efternavn.
30% af navnene har et mellemnavn. Et mellemnavn kan bestå enten af et drenge- pige eller efternavn. Ergo kan
generatoren lave 6 milliarder forskellige kombinationer (2.000 x 3.000 x 1.000) :loon:

Random name generator er meget brugt søgeord, men også et af dem med stor konkurence, så det er lidt af en langtids inverstering. I starten fisker jeg hovedsagligt efter longtail søgninger, og håber så på mere hen ad vejen. :dopey:

Random Name Generator.
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf Kim » søn 15. nov 2009 13:59

Du giver den sku gas Niels :D Fedt at høre.

Er du begyndt at få lidt indtjening på dine AdSense-annoncer?
Multimediedesigner
Kim Andersen's blog om webudvikling, Google, sociale medier, SEO og Web 2.0
Min profil på Twitter
Brugeravatar
Kim
Administrator

Geografisk sted: Viby J, Danmark

Indlægaf NielsG » søn 15. nov 2009 14:26

Jep. Jeg har lige rundet Googles udbetalingsgrænse, så den første check ruller ind i næste måned. :drunk:

Det kan derfor godt betale sig at forsøge at holde en hvis fremgang, da der rent faktisk begynde at være en smule afkast. :dopey:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf Jan » søn 15. nov 2009 18:18

Cool! Bliv endelig ved med at fortælle lidt om, hvordan dit projekt skrider frem og hvor meget / lidt arbejde du bliver ved med at lægge i det.

Keep it up Niels! :drunk:
Brugeravatar
Jan

Indlægaf NielsG » lør 21. nov 2009 20:37

Så har name generatoren endelig mistet momentum. De sidste 4 uger har der kun været en marginal stigning i besøgstallet ( 1-2% til ca 2000 pr dag).

Jeg linkbuilder stadig en lille smule. Feks på vampire names. Den ligger sidst på side 1 på google.com, så det er vigtigt som minimum at holde positionen. Også fordi interessen for vampire names er dalende. Det svinger vel sikkert i takt med om der f.eks. er populære vampyr film fremme?

Jeg linkbuilder også på nickname generator, der stadig ligger noget uroligt i googles søgeresultat, og lige pt er nickname generatoren ude af top 10. Det prøver jeg at skubbe lidt til, da den kan give gode besøgstal.

Men det er kun småjusteringer, der forhåbentligt kan være med til holde niveauet eller måske give langsom vækst på de eksisterende name generatorer. :dopey:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Christmas name generator

Indlægaf NielsG » tirs 8. dec 2009 20:47

Jep så er det blevet jul på online generatoren. :loon:

Jeg får en masse hits på elf names. Fok leder selvfølgelig efter christmas elf names eller en christmas elf name generator, i stedet for mine fantasy elf names.

Det har i december betydet en lille stigning efter en begyndende faldende tendes sidst i november.

Til de der er gået forgæves er her en gør det selv Cristmas Elf Name Generator:

Kode: Vælg alt
/* The christmas elf name generator is public domain. */
fornavn = stine, morten, klaus, hilda
efternavne = gråskæg, tagkrum, langpat, grødberg

fornavn[random(0,3)] + efternavn[random(0,3)]

:dopey:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

Indlægaf NielsG » lør 19. dec 2009 23:06

Så er mine name generators blevet dynamiske jf htaccess tråden. :tup:;)

Man kan dog ikke se noget udefra da websitet stadig bruger de gamle url'er udaftil. :dopey:

Udrulningen gik forholdsvis uproblematisk. Jeg kom dog ved en fejl kommet til at kopiere htaccess over i name generator mappen udover i roden. Det gav lige 10 minutter med sved på panden. :scared: Kraftigt tool sådan en htaccess. :loon:
Brugeravatar
NielsG
Administrator

ForegåendeNæste

Tilbage til Feedback og Show-off